Tilføj Google Drev til MS Office

Har du savnet Google Drev i MS Office? Så har du løsningen herunder.

Først skal du åbne dette link hos Google: https://tools.google.com/dlpage/driveforoffice

2015-12-17_15-58-48

Tryk Download

2015-12-17_16-09-40

Accept og installer

Når dette er gjort skal du starte fx. Word og så kommer følgende dialog frem:2015-12-17_14-50-15

Start installationen

2015-12-17_14-50-43

Alt efter hvordan din Google Drev konto er sat op vil du skal acceptere at det installerede program kan skabe forbindelsen mellem din MS Office og Google Drev. Måske kan der være et eller flere dialogbokse du skal igennem.

2015-12-17_14-51-20

Når du nu vælger Åben i fx. Word eller Excel kan du nu vælge Google Drev:

2015-12-17_14-49-01
Inde i MS Office programmerne er der et nyt menupunkt der hedder Google Drev hvor du kan lave forskellige operationer op imod Google Drev

Så det var det. Let og smart. God fornøjelse.

Skriv et svar